Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

Ιστορικά (και όχι μόνο) τραγούδια αφιερωμένα στους Ολυμπιακούς.



Τραγουδά ο Στράτος Παγιουμτζής








Μουσική: Γιώργος Κατσαρός.
Τραγούδι: Μιχάλης Βιολάρης.

ΣΩΦΕΡΑΚΙ ΣΕ ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ

Σωφεράκι σε πειρατικό
Κολωνό Ομόνοια Παγκράτι
στην καρδιά τον Ολυμπιακό
στην κορνίζα μέσα τον Μουράτη

Το Λενάκι με το νυχτικό
στη βεράντα κάθε μεσημέρι
καφεδάκι τούρκικο γλυκό
και στο ράδιο Φώτη Πολυμέρη

Τσιγαράκι νούμερο εφτά
πιπεριά στην οδοντογλυφίδα
με το ρήγα κέρδιζα λεφτά
διφραγκάκι-τάλληρο η παρτίδα




Μουσική: Κωνσταντίνος Σαμψών.
Ερμηνεία: Νίκος Κολοβός.

ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΡΥΛΟ

Το τρελαμένο μου μυαλό
ανάστροφη έχει πάρει
δίνει ο Γκαλέτι τη μπαλλιά
στο Γιώργο Δεληκάρη·
σεντράρει στην περιοχή,
πηδάει ο Μητρό,
μα πάσα είν’ η κεφαλιά,
σκοράρει ο Αναστό.

Και κατεβάζω σύνθεση:
στο τέρμα Κελεσίδη,
βάζω Γεωργάτο αριστερά
και μπακ δεξί Ρωσσίδη.
Οι μνήμες μου μπερδεύονται,
με παίρνουν απ’ το χέρι,
πασσάρει ο Γιαννακόπουλος
στο Γιώργο το Σιδέρη

Θρύλε, Θρύλε!
Θρύλε, παρόν και παρελθόν
μαζί σου γίνονται ένα,
και όσο αγαπώ τη μάνα μου,
αγάπησα κι εσένα.

Καράβι είναι το γήπεδο,
ροκ φεστιβάλ, τραγούδι·
πανηγυρίζει ο Ντουντού
τα γκολ του Αργυρούδη.
Μποτίνος απ’ τ’ αριστερά
και σεντερφόρ Ζιοβάνι,
ο Κουσουλάκης στα δεξιά
τον Σιώκο ποιός τον πιάνει;

Αφήσου τώρα μνήμη μου,
πήγαινε παραπέρα,
θυμήσου άλλες εποχές:
με Υβ, Λοσάντα, Βιέρα.
Το γήπεδο είναι σύννεφο
που πνίγεται στον ήλιο:
Θεοδωρίδης, Τζώρτζεβιτς,
Τσιαντάκης και Καστίγιο.

Θρύλε, Θρύλε!
Θρύλε, παρόν και παρελθόν
μαζί σου γίνονται ένα,
και όσο αγαπώ τη μάνα μου,
αγάπησα κι εσένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: