Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

ΣΜΥΡΝΕΪΚΑ


Τραγουδά η Μαρίκα Παπαγκίκα


ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΣΟΥ

Τα παιδιά της γειτονιάς σου με πειράζουνε
τα παιδιά της γειτονιάς σου με πειράζουνε
πάλι μεθυσμένος είσαι μου φωνάζουνε
πάλι μεθυσμένος είσαι μου φωνάζουνε

Σαν μεθώ και πέφτω κάτω και λασπώνομαι
βάζω μπρoς τα δυο μου χέρια και σηκώνομαι

Όλο ούζο ούζο ούζο το βαρέθηκα
όλο ούζο ούζο ούζο το βαρέθηκα
φέρτε μου ένα κονιακάκι που τ’ ορέχτηκα

Όλο ούζο ούζο ούζο το βαρέθηκα
όλο ούζο ούζο ούζο το βαρέθηκα
φέρτε μου ένα κονιακάκι που τ’ ορέχτηκα
φέρτε μου κι ένα κρασάκι που τα’ ορέχτηκα

{ Τα παιδιά της γειτονιάς σου με πειράζουνε
πάλι μεθυσμένος είσαι μου φωνάζουνε

Τα παιδιά της γειτονιάς σου τα μπαγάσικα
θα τα πιάσω να τα δείρω νά 'ναι χάσικα }




ΣΜΥΡΝΕΪΚΟ ΜΙΝΟΡΕ




Τραγουδά η Μαρίκα Παπαγκίκα


ΣΜΥΡΝΕΪΚΟΣ ΜΠΑΛΟΣ

Αναστενάζω και πονώ
λυπούμαι και δακρύζω
δεν έχω άλλον από σε
στον κόσμο να ελπίζω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: