Σάββατο, 19 Μαΐου 2012

ΓΟΝΕΑΣ ΣΕ ΜΟΝΙΜΗ ΚΡΙΣΗ

Αναδημοσίευση από το: alfavita.gr

Τα πήρα στο κρανίο, του Κ. Δαράη

Ηλίθια ανόητη ελλαδική εκπαίδευση....κάθονται τώρα τα παιδιά μου να μάθουν απ' έξω 21 κεφάλαια ιστορίας για να πάνε να δώσουν την Τρίτη εξετάσεις...και αυτο θα γίνει στα θρησκευτικά, στη βιολογία κτλ....ΒΡΕ ΑΝΟΗΤΟΙ...πείτε στα παιδιά να διαβάσουν καλά αυτά τα κεφάλαια και να έρθουν την Τρίτη με τα βιβλία τους και βάλτε τους πέντε ερωτήσεις κρίσης, συνδυασμού, αναγωγής στο σήμερα, επικαιροποίησης του ιστορικού γεγονότος κατά το δυνατόν...ερωτήσεις που να καλύπτουν όλο το εύρος της ύλης....κάθονται και μαθαίνουν απ’ έξω κείμενα για να πάρουν είκοσι...ΑΝΟΗΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ....ατέλειωτες χαμένες ώρες με μπλα μπλα μπλα...να τρελαίνονται αυτά να τρελαίνονται και οι γονείς....ΑΝΟΗΣΙΑ ΣΤΟ ΕΠΑΚΡΟ...θεωρητικολογία παντού σε μια εποχή των νευροεπιστημών, της βιοτεχνολογίας που δεν έχουμε τη στοιχειώδη κρίση να συλλάβουμε την επέμβαση της επιστήμης στη φυσική εξέλιξη...εκεί...μάθε 21 κεφάλαια απ’ έξω και στο τέλος βέβαια όλοι προβιβάζονται.....

Για να μην πω πως διδάσκονται τα ΑΡΧΑΙΑ από την Α Γυμνασίου… εννοώ τη μέθοδο.....στεγνά, τεχνικά...είναι μία απογοήτευση...μεταγλώσσα χωρίς συναίσθηση της γλώσσας....πάρε ρε το κείμενο και παίξε μαζί του, σύνδεσέ το με τη ζωή και αυτό που κουβαλάει ο μαθητής....κλίσεις, κλίσεις, κλίσεις χωρίς καμία σύνδεση με το πως επηρεάζουν το κείμενο, το νόημα...μας τα χουν πρήξει.....τα συκώτια....

Άσε με τα μαθηματικά....δεν μαθαίνουν πως να πάνε στο πρόβλημα...ούτε μεθόδους προσέγγισης, ούτε τεχνικές αυτοδιόρθωσης...ούτε υποψία της προσέγγισης στη λύση...υπάρχει μόνο λύση και μή λύση...όχι βαθμός προσέγγισης στη λύση...που μέσω της αυτορύθμισης οδηγεί στη λύση....

ΤΑ ΠΗΡΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΑΒΒΑΤΟ ΠΡΩΙ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ...ΠΑΣ ΚΑΙ ΡΩΤΑΣ ΠΩΣ ΠΑΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΚΟΙΓΕΙ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟ ΚΑΙ ΣΟΥ ΛΕΕΙ..ΣΤΟ ΤΑΔΕ ΤΕΣΤ ΈΓΡΑΨΕ ΤΟΣΟ...ΡΕ ΦΙΛΕ ΖΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΤΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΟΔΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥ ΜΟΥ ΛΕΣ ΤΙ ΕΓΡΑΨΕ ΜΙΑ ΣΤΙΜΗ ΜΙΑ ΩΡΑ ΣΕ ΕΝΑ ΤΕΣΤ?????? ΠΑΣ ΚΑΛΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕ….ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ Η ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΕΊΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ….

Κ. ΔΑΡΑΗΣ
ΓΟΝΕΑΣ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ

Σημείωση του ιστολογίου:
Τα λέμε και τα ξαναλέμε επί τριάνταπέντε  και πλέον χρόνια και φέρνουμε επιχειρήματα και παραδείγματα από άλλες χώρες, αλλά που κε Δαραη...
Η εύκολη πάντα λύση και για το υπουργείο και για τους εκπαιδευτικούς.
Η δευτεροβάθμια εκπαίδευσή μας είναι κάπου εκεί στη δεκαετία του '60 χωρίς όμως την όρεξη των μαθητών (για πολλούς λόγους) ώστε τουλάχιστον να αναπληρώσουν μόνοι τους όσο μπορούν τα κενά.
Δυστυχώς γιατί τα σημερινά παιδιά είναι πιό έξυπνα από τα παιδιά της προηγούμενης γενιάς, αλλά βγαίνουν από το Λύκειο με σοβαρά κενά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: