Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2009

ΜΟΝΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΛΩΝ !



Πιστεύετε ότι είναι δυνατόν ένας αρχάριος σκακιστής να αντιμετωπίσει ταυτόχρονα σε τέσσερεις σκακιέρες τέσσερεις κορυφαίους σκακιστές GM (π.χ. τους τέσσερεις πρώτους στο πρόσφατο τουρνουά της ΜΟΣΧΑΣ "TAL Memorial 2009 "! ) και να έχει συγκομιδή τουλάχιστον 2 βαθμών (απόδοση 50%);
Όχι;
Όσον αφορά εμένα όχι μόνο το πιστεύω αλλά και μπορώ εύκολα να το αποδείξω (μην ανησυχείτε δεν μου έστριψε), αλλά, επειδή η εμβέλεια του παρόντος ιστολογίου δεν φθάνει σ' αυτούς τους ισχυρούς GM, προ(σ)καλώ 4 δυνατούς σκακιστές του σκακιστικού μας τμήματος να συγκροτήσουν μία ομάδα, την οποία θα αντιμετωπίσω ταυτόχρονα μόνος μου σε τέσσερεις σκακιέρες. Επειδή όμως οι γνώσεις μου περί των σκακιστικών ανοιγμάτων δεν είναι προχωρημένες (το ELO μου είναι μόλις 1000) και έχοντας μελετήσει μόνο τα ανοίγματα που η πρώτη κίνηση είναι η e4, οι παρτίδες θα ξεκινήσουν με αυτή την συνηθισμένη κίνηση!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΚΑ!!!
Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα...
ΕΔΩ ΚΑΙ 15 ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΕΡΕΣ .... ΣΙΓΗ ΙΧΘΥΟΣ... (ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΝΙΩΝΙΟΥΣ)
9/12/2009
Ο σκοπός της ανάρτησης επετεύχθη. Βγήκαν τα ανάλογα συμπεράσματα.