Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

ΞΕΝΙΤΕΜΕΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΛΙΑ




Αφιερωμένα στα δύο παιδιά μας που για φέτος θα αγωνίζονται " με άλλα χρώματα", Πουλόπουλο Ιωάννη με το ΠΕΙΡΑΪΚΟ και Μπούζα Μυρτώ-Ελένη με τον ΖΗΝΩΝΑ ΓΛΥΦΑΔΑΣ.







ΞΕΝΙΤΕΜΕΝΟ ΜΟΥ ΠΟΥΛΙ
Μουσική: Χρήστος Λεοντής
Στίχοι: Γιώργος Αρμένης
Ερμηνεία: Ελένη και Σουζάνα Βουγιουκλή

Ξενιτεμένο μου πουλί
αυτού στα ξένα που 'σαι
σου στέλνω μήλο σέπεται
κυδώνι μαραγκιάζει

Σου στέλνω και το δάκρυ μου
σ' ένα χρυσό μαντίλι
το δάκρυ μου είναι καφτερό
και καίει το μαντίλι

Ξενιτεμένο μου πουλί
αυτού στα ξένα που 'σαι
ξένοι σου πλένουν τα σκουτιά
ξένοι στα σαπουνίζουν

Στα πλένουν μια στα πλένουν δυο
στα πλένουν τρεις και πέντε
κι από τις πέντε κι ύστερα
τα ρίχνουν στο σοκάκι

Πάρε ξένε μ' τα ρούχα σου
πάρε και τα σκουτιά σου
και σύρε στην πατρίδα σου
σε καρτερεί η φαμελιά σου.





ΞΕΝΙΤΕΜΕΝΟ ΜΟΥ ΠΟΥΛΙ
Μουσική - Στίχοι: Παραδοσιακό Αιγαιοπελαγίτικο
Ερμηνεία: Λιζέτα Καλημέρη

Ξενιτεμένο μου πουλί γράφε μου να μαθαίνω
αν έχεις την υγεία σου κι εγώ καταλαβαίνω

Έλα με τον ταχυδρόμο
που 'ναι γρήγορος στο δρόμο

Ξενιτεμένο μου πουλί τα ξένα τι σου λένε
τα ξένα μάτια σε θωρούν και τα δικά μου κλαίνε

Έλα με τον ταχυδρόμο
που 'ναι γρήγορος στο δρόμο

Ας τραγουδήσω κι ας χαρώ του χρόνου ποιος το ξέρει
για θα πεθάνω για θα ζω για θα 'μαι σ' άλλα μέρη

Έλα, έλα που σου λέγω
μη με τυρρανείς και κλαίγω

Δεν υπάρχουν σχόλια: