Πέμπτη 12 Αυγούστου 2010

Η ΝΥΚΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ

Αντιγράφω από το βιβλίο Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΙΑΛΕΞΗ (Ράντυ Πάους):

Έγινα μόνιμος καθηγητής ένα χρόνο νωρίτερα απ' ότι συνηθίζεται. Αυτό έδειξε να εντυπωσιάζει τους υπόλοιπους λέκτορες.
" Ποπό! Γρήγορα μονιμοποιήθηκες " μου έλεγαν. " Ποιό είναι το μυστικό σου; "
Τους απαντούσα:
" Είναι αρκετά απλό. Τηλεφωνήστε μου στις δέκα το βράδυ οποιασδήποτε Παρασκευής στο γραφείο μου και θα σας πώ ". (Αυτό φυσικά συνέβαινε προτού κάνω οικογένεια.)

Πολλοί άνθρωποι αναζητούν τον σύντομο δρόμο. Εγώ ανακάλυψα ότι ο πιο σύντομος δρόμος είναι ο μακρύς, που συνοψίζεται σε δύο λέξεις: σκληρή δουλειά.
Έτσι όπως το βλέπω εγώ, αν δουλεύεις περισσότερες ώρες από κάποιον άλλο, κατά τις ώρες αυτές μαθαίνεις περισσότερα για το αντικείμενό σου. Αυτό μπορεί να σε κάνει πιο αποτελεσματικό, πιο ικανό, ακόμα και πιο χαρούμενο.
Το ίδιο ισχύει και στη ζωή εκτός δουλειάς. Ως ενήλικας πάντα ήθελα να ρωτάω ζευγάρια που ήταν παντρεμένα για πολλά χρόνια πως τα είχαν καταφέρει να μείνουν μαζί. Όλοι μου απαντούσαν το ίδιο πράγμα: " Δουλέψαμε σκληρά για να το καταφέρουμε ".


Δεν υπάρχουν σχόλια: