Τετάρτη 18 Αυγούστου 2010

ΕΘΙΣΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΣΚΑΚΙ






Το κείμενο που ακολουθεί σταχυολογήθηκε από τον ιστότοπο του GM Στράτου Γρίβα.
Συγγραφέας: Άγνωστος
Μετάφραση και μεταγραφή: Σ. Μπούζας





Εντάξει. Το παραδέχομαι. Είμαι εθισμένος στο σκάκι.
Έχω παίξει χιλιάδες παρτίδες τα τελευταία 30 χρόνια. Έπαιξα περισσότερες από 4.000 παρτίδες στο Internet την τελευταία χρονιά.
Έχω παραπάνω από 2.000 σκακιστικά βιβλία. Προφανώς δεν μπορώ να τα διαβάσω όλα. Έχω εκατομμύρια αρχειοθετημένων παρτίδων στο σκληρό μου δίσκο, σε δισκέτες 3,5 και 5,25 ίντσες. Προφανώς δεν υπάρχει περίπτωση ούτε ένα μικρό μέρος τους να παίξω.
Έχω όλα τα σκακιστικά προγράμματα και τις σχετικές βάσεις δεδομένων και τα ανανεώνω τακτικότατα αγοράζοντας τις νέες εκδόσεις τους. Προφανώς δεν τα χρησιμοποιώ όλα.
Είμαι συνδρομητής σε δεκάδες διεθνή σκακιστικά περιοδικά. Προφανώς δεν υπάρχει ο χρόνος να τα διαβάσω όλα.
Είμαι μέλος σε κάμποσες σκακιστικές λέσχες πληρώνοντας τακτικά τις συνδρομές μου, αλλά δεν υπάρχει ο χρόνος να τις επισκέπτομαι συχνά.
 Έχω γράψει δεκάδες βιβλία για το σκάκι και εκατοντάδες σκακιστικά άρθρα. Και ακόμη δεν στέρεψα από ιδέες. 
Έχω οργανώσει δεκάδες σκακιστικά τουρνουά, έχω διαιτητεύσει χιλιάδες σκακιστικούς αγώνες, έχω συμμετάσχει στην διοίκηση συλόγων και σκακιστικών ενώσεων.
Έχω το δικό μου σκακιστικό ιστότοπο , τον οποίο ενημερώνω καθημερινά.

Νομίζω ότι δεν υπάρχει πλέον ελπίδα για απεξάρτηση απο το σκάκι. Η γυναίκα μου προσπαθεί να με τραβήξει λίγο μακριά από αυτό, με σπόρ ή με επισκέψεις σε συγγενείς, αλλά δεν τα καταφέρνει. Έχω πονοκεφάλους εάν δεν παίξω κάποια παρτίδα μέσα στην εβδομάδα.

Μην αφήσετε αυτό να συμβεί και σε σας.
Αναγνωρίστε έγκαιρα τα μηνύματα που οδηγούν στον εθισμό:
- Τρακαράτε με κάποιον και λέτε: J' adoube
- Υπολογίζετε καλύτερα πόσο κάνει 8x8 απ' ότι 1+1
- Οταν το τραπέζι που τρώτε έχει καρώ τραπεζομάντηλο, χρησιμοποιείτε την αλατιέρα, την πιπεριέρα και διάφορα τρόφιμα για να φτιάξετε σκακιέρα και να λύσετε μια άσκηση 'φινάλε'
- Έχετε περισσότερα σκακιστικά χρονόμετρα απ' ότι ρολόγια
- Αγοράζετε τον πιο ακριβό και ταχύ Ηλεκτρονικό Υπολογιστή για να τον χρησιμοποιήσετε για να παίζετε σκάκι ή απλώς για να αποθηκεύσετε παρτίδες 
- Παίρνετε ένα σκακιστικό βιβλίο και μια σκακιέρα την ώρα που πηγαίνετε στην τουαλέτα, αλλά τελικά ξεχνάτε να μπείτε μέσα
-  Όταν γνωρίζετε κάποιον, η πρώτη σας ερώτηση είναι: Πόσο είναι το ΕΛΟ σας;
- Αγοράζετε εφημερίδα, μόνο εφόσον διαθέτει σκακιστική στήλη
- Αντιλαμβάνεστε αμέσως εάν μια σκακιέρα είναι λάθος στημένη (π.χ. βλέποντας μια κινηματογραφική ταινία)
- Το όνομα του κατοικιδίου ζώου σας είναι Fischer η Karpov η Kasparov
- Η αγαπημένη σας ταινία είναι: " Ψάχνοντας τον Μπόμπυ Φίσερ"
- Το εσώρουχό σας έχει μια στάμπα που λέει: " Είναι η σειρά σου να παίξεις"
- Έχεις την φαντασίωση ότι κάνεις ματ ταυτόχρονα στις αδελφές Polgar
- Διάβασες ... όλα τα παραπάνω 

Δεν υπάρχουν σχόλια: